🔹دیدار  با جانبازان آسایشگاه امام خمینی به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز پنج شنبه ۵ مهرماه با حضور  هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد و روسای اتحادیه های صنفی انجام شد.

🔹آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) در پارک ملت مشهد، میزبان جانبازان بالای ۷۰ درصد و قطع نخاعی است.جانبازان این آسایشگاه افراد ناتوانی نیستند که قادر به انجام کاری نباشند، دل‌هایشان پر از امید و ایمان است و صحبت‌هایشان بوی ایمان و خدا می‌دهد.

🔹شاید برخلاف نامش که در دل خود رنجی عمیق را از دل عبور می دهد، ساکنانش از انتخابشان پشیمان نیستند و همچنان بر اصولی که برای آن جانفشانی نموده اند، پاینبدند،

🔹از درب ورودی که وارد شدیم با دیدن قرار گاه شهدای زنده، یاد روزهای دفاع مقدس برای حضار تداعی شد، عکسهای یکا یک شهدا در فضایی بهشتی به طرز با سلیقه ای چیده شده بود و عطر شهادت با نسیم صبحگاهی مشام را نوازش می داد.

🔹به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد قرارگاه  شهدای زنده  به یادبود جانبازانی که در این آسایشگاه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ در فضایی روحانی برپا شده بود، بزرگمردانی که از جان و مال خود گذشتند و واهمه ای برای رسیدن به شهادت نداشتند.


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید