مدیر بازرسی  و نظارت اصناف استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری گشت مشترک با حضور دستگاههای نظارتی اظهار داشت: گشت مشترکی در محدوده خیابان رسالت از واحدهای صنفی فروشندگان گیاهان داروئی انجام  که منجر به کشف بیش از 2 هزار و 800 عدد قرص غیرمجاز شد.

محسن صیادی در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اتاق اصناف مشهد، ضمن تشکر و قدردانی از هوشیاری عوامل گشت مشترک مذکور در ادامه تصریح کرد: این قرص ها به صورت مخدر، تقویتی غیرمجاز و داروهای تقلبی در واحدهای صنفی مورد نظر عرضه شده که پس از کشف این اقلام، پرونده تعزیری تشکیل و به مراجع قضائی مربوطه ارجاع گردیده است.

وی با تاکید بر ممنوعیت فروش هرگونه قرص مخدر یا تقویتی در واحدهای صنفی فروشندگان گیاهان داروئی خواستار توجه و دقت این متصدیان در عرضه محصولات خود به همشهریان شده و در ادامه بیان داشت: عرضه و فروش قرصهای مخدر و یا تقویتی با عناوین مختلف در فروشگاههای صنفی تداخل در کارپزشکی بوده، ممنوع و غیرقانونی است.

تعداد 3 واحد صنفی با احراز تخلف به کار گیری اتباع بیگانه پلمب شدند

صیادی در ادامه گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اتاق اصناف مشهد، ضمن تشریح گشت مشترک در خصوص به کارگیری اتباع خارجی در واحدهای صنفی اظهار داشت: در گشت مشترکی که به همین منظور با حضور بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاههای نظارتی، در محدوده خیابان نواب صفوی و طلاب مشهد برگزار شد، تعداد 2 واحد صنفی اغذیه و پروتئین و یک واحد صنفی پوشاک، بازرسی و پس از احراز تخلف، با تشکیل پرونده تعزیری، پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان عمده تخلفات این واحدهای صنفی را بکارگیری اتباع خارجی، نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام کرد.

 

روابط عمومی اتاق اصناف مشهد

 

 


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید