در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس جلسه ی ویژه روسا و فرماندهان پایگاههای بسیج اصناف اتحادیه های صنفی صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه در محل اتاق اصناف مشهد برگزار گردید.

 در این نشست، رئیس اتاق اصناف مشهد ضمن ادای احترام به رشادتها و از خودگذشتگی های اصناف طی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: یک سال و اندی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم بعث عراق با  یک حمله همه جانبه، نابودی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و باخیال واهی جنگ ۴۸ ساعته، با حضور مردمی دردفاع از شرف و ناموس درجای جای جبهه ها مواجه و ۸ سال پشت مرزها باقی ماند.
هادی مخملی در ادامه افزود: بی شک اصناف با رشادتها و از خودگذشتگی های خود در خط مقدم و پشت جبهه ها با ارسال تدارکات و تهیه ی ملزومات لجستیکی، در سالهای جنگ تحمیلی مهمترین نقش خود را در پیروزی خون بر شمشیر ایفا نمودند.
وی در ادامه افزود: وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم و حضور همیشگی اصناف در آن برهه از زمان پیروزی بر دشمن قسم خورده میهن اسلامی را به ارمغان آورد که این نتیجه ی خودباوری و ایمان انقلابیونی بود که در مقابله با متجاوزان ایستادگی نمودند.
رئیس اتاق اصناف مشهد خطاب به روسا و فرماندهان پایگاههای بسیج اتحادیه های صنفی گفت: شکست دشمن درجنگ تحمیلی باعث شد تا دشمن ملت ایران را بشناسد، اگرچه از نقشه ها، دسیسه ها و دشمنی های خود برای متضرر کردن و متوقف کردن نظام اسلامی دست برنداشت، اما ایستادگی شما عزیزان در همه ی مسائل از جمله تحریم های اقتصادی مشت محمکی بر دهان دشمنان بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در ادامه افزود: رمز پیروزی ما بردشمنان انقلاب و اسلام وحدت و یکپارچگی در برابر توطئه های دشمنان است.
وی با تاکید براین نکته که اصناف در برهه های مختلفی در قبل و بعد از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب های سیاسی حامی نظام بوده اند، ادامه داد: اصناف با پشتیبانی همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق سیاستهای اقتصادی، بهبود کسب و کار و افزایش اشتغالزایی در کشور نقش بسزایی داشته اند و برای پایداری و صیانت از نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه و آماده اند.
هادی مخملی فرهنگ سازی حضور اصناف در جبهه های جنگ را با بزرگداشت و پاسداشت حماسه ۸ سال دفاع مقدس را برای نسل جوان ضروری دانست و افزود: فرهنگ سازی یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است و باید ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشمند برای نسلهای جدید و آینده ماندگار شود.

🔹#روابط عمومی اتاق اصناف مشهد


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید