هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد، به همراه اعضای هیئت مدیره اتاق، روز شنبه  10 تیرماه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن از واحد تولیدی صاحب برند برتر پوشاک  در جاده کلات مشهد بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید که با همراهی معاون اداره صمت و نایب رئیس اتحادیه صنف پوشاک انجام شد، رئیس اتاق اصناف در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران حوزه اقتصادی حضور یافت  و به سؤالات آن ‌ها پاسخ داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف مشهد، هادی مخملی  ضمن بازدید از واحد تولیدی پوشاک اطمینان، در جریان فرایند کار این واحد تولیدی از جمله پیشرفت‌ها و تکمیل طرح‌های جدید، کیفیت و قیمت و میزان اشتغال زایی، نحوه عرضه محصول و... در بازار قرار گرفت.

رئیس اتاق اصناف مشهد در این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز صنعت و معدن و سپاس و قدردانی از تمام تولیدکنندگانی که در این شرایط سخت و با وجود مشکلات اقتصادی فراوان همچنان مشغول به کار هستند، بیان کرد: پوشاک یکی از کالاهای اساسی تولیدی کشور و استان است و به لحاظ تنوع تولیدات استانی در صدد ایجاد شهرک تولیدی پوشاک و کالاهای همگن آن هستیم تا بخشی از نیازهای تولیدکنندگان این صنف برطرف شود و محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. رئیس اتاق اصناف مشهد در همین باره گفت: در این راستا اداره صمت در حال پیگیری ایجاد شهرک‌ صنفی برای واحدهای تولید کننده پوشاک است که با حمایت‌های دولتی و صنفی شکل‌ خواهد گرفت. ما می‌توانیم با اقدامات خودجوش تولیدکنندگان و اصناف، شهرک‌های تولیدی برای اصناف ایجاد کنیم. این اقدام می‌تواند سرعت و کیفیت تولیدات را بالا ببرد و به تولیدکننده کمک کند تا بتواند به دنبال بازارهای جهانی و ارتقای روزافزون خود باشد.

روابط عمومی اتاق اصناف مشهد


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید