سرهنگ شریف، رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه امام رضا(ع)، در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از دکتر مخملی رئیس اتاق اصناف و هیئت رئیسه اتاق گفت: همکاری خوب و روح و فضای انقلابی را در اتاق اصناف و اتحادیه های اصناف مشهد که مراجعه کردیم، دیدیم.

سرهنگ شریف با اشاره به حدیث قدسی از پیامبر اسلام(ص) در جمع رؤسای اتحادیه‌های اصناف مشهد بیان کرد: در این حدیث به دو موضوع مکارم اخلاق و محاسن اخلاق اشاره شده است. مکارم اخلاق فراتر از محاسن اخلاق است که به معنای این است اگر کسی به تو خوبی کرد با خوبی جواب بده و اگر بدی کرد باز هم با نرمی و ملاطفت برخورد کن که این مفهوم را شهید رئیسی به معنای کامل کلمه معنی کردند.

وی افزود: اگر این مکارم اخلاق در اتحادیه ها نهادینه شود بسیاری از مشکلات اصناف در حوزه های مختلف از جمله صادرات و ایجاد اشتغال حل خواهد شد و به دنبال آن فرمایش رهبر انقلاب که همان جهش تولید است اتفاق خواهد افتاد.

سرهنگ شریف با بیان اینکه اصناف رزمندگان جبهه اقتصادی هستند، گفت: شما رزمندگان جبهه اقتصادی برای رسیدن ارزاق به مردم تلاش می کنید، این تلاش در راستای ایجاد امنیت اقتصادی است که ما باید این تلاش شما را به مردم بشناسانیم و مردم باید بدانند که اتاق اصناف حضور پررنگی در جبهه اقتصادی دارند و ان شاءا... 8تیر همه باهم جشن بزرگی برگزار خواهیم کرد که تکمیل کننده حماسه تشییع شهید جمهور باشد .


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید