شنبه ۲۶ خرداد ماه 1403 جلسه تبیین و مشارکت حداکثری اصناف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور جناب سرهنگ شریف مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی، قدس تحلیلگر مسائل سیاسی، هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد و رؤسا و فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی در محل سالن همایش های اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق اصناف مشهد مقدس، در این جلسه هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد، با اشاره به انتخابات مهم پیش رو، خطاب به رؤسای 95 اتحادیه حاضر در نشست گفت: انتخابات تحقق قانون اساسی و مردم سالاری دینی است. مسیر انقلاب بن بست ندارد و اصناف با حضور خود در انتخابات این را ثابت کرده اند. در طول انقلاب و با شهادت شهید رجایی باز هم  مسیر انقلاب ادامه یافت و مردم با شرکت در مراسم تشییع شهید جمهور، آیت الله رئیسی، دوباره پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند و نشان دادند  راه انقلاب تا همیشه جریان دارد.

مخملی ابراز امیدواری کرد: ان شاءا...  اثر بخشی سخنان مطرح شده در این جلسه را در 95 اتحادیه حاضر در روز 8تیر و پای صندوق ها ببینیم و در راستای رسالت صنفی خود مثل همیشه پای کار باشیم و اجازه ندهیم  دشمن به اهداف شوم خود در جداسازی و دور کردن مردم از انقلاب و نظام برسد و برای ایران و امنیت ایران و ایرانی همگی پای صندوق های رای خواهیم آمد.

وی ادامه داد: اصناف خدمت رسان های مردم هستند و در کنار این وظیفه، تلاش می کنیم نقشه های دشمن را در پروژه جداسازی مردم از نظام مثل همیشه خنثی کنیم و ثابت قدم در کنار مردم حماسه دیگری از اقتدار جمهوری اسلامی ایران رقم خواهیم زد.