✅مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کسب رتبه چهارم کشور در برگزاری انتخابات تشکل های صنفی و بروز رسانی انتخابات معوق استان توسط این اداره کل خبر داد.

🎙️به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ، امیررضا رجبی اظهار داشت : وجود اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف نقش مهمی در پویایی بازار و اقتصاد مردمی ایفا داشته و اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف باعث ارتقاء کیفیت فعالیت های اقتصادی شده و به بهبود شرایط بازار و اصناف کمک می کنند.

✅وی ادامه داد : برگزاری این انتخابات تشکلهای صنفی امری ضروری ومهم است که باید زمان تعیین شده برگزار گردد که با پیگیری و هماهنگی های انجام شده، اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انتخابات اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف را مطابق قانون و در شهرستان های مختلف در موعد مقرر برگزار کرد.

✅مدیرکل صمت ضمن تشکر و قدردانی اززحمات اتاقهای اصناف و اتحادیه های صنفی تحت پوشش استان در برگزاری انتخابات مورد نظر، تصریح کرد : از ابتدای سال 1397 تا پایان سال 1399 تعداد 299 فقره انتخابات در سطح استان برگزار شد در حالی که از ابتدای سال 1400 تا پایان سال 1402 تعداد 409 فقره انتخابات برگزار شده است که تعداد انتخابات برگزارشده طی سه سال اخیر نسبت به مدت مشابه سه سال قبل از آن 37% رشد داشته است .

✅رجبی ادامه داد در شهرستان مشهد و ۲۳ شهرستان دیگر  در طی سه سال اخیر اقدامات شایسته ای جهت به روز نمودن انتخابات تشکلهای صنفی داشته اند


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید