بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

خبر سرشار از  حزن و اندوه شهادت خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجب تاثر و اندوه و حزن همه ما و دیگر ملت‌های آزاده جهان گردید و داغی ابدی بر دلهای همه نشاند.
ایشان با خستگی ناپذیری و عقلانیت مثال زدنی، تمام عمر با برکت خود را با تمکین مطلق و عملی از ولایت مطلقه فقیه در راه تحقق آرمانهای انقلاب و شهدا و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران صرف نمود.
خدمات ارزنده ایشان بارقه امیدی را در دل محرومان و مستضعفان متبلور کرده بود و امید آن بود که از برکات خدمت و مدیریت مجاهدانه این رادمرد انقلابی، خدوم، عدالت طلب و فساد ستیز بیش از پیش بهرمند گردیم، اما دریغا که این آرزو محقق نشد.
اینجانب بااندوه فراوان شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی و مخلص را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنافداه و رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مردم عزیزایران اسلامی،همه مبارزان وعاشقان راه مبارزه بافساد تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

هادی مخملی ریس اتاق اصناف مشهد


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید